AMR atât de puţin…

Cu fiecare oră care trece mă gândesc cât de aproape sunt de momentul în care am să-mi văd copilul pentru întâia oară.
Am început să numărăm zilele rămase până la data probabilă a naşterii încă de miercuri, 15 februarie. Ştim amândoi că se poate întâmpla în orice moment doar am auzit atât de multe istorisiri despre cum s-a rupt apa uneia sau cât de intense au fost contracţiile alteia.
Trăim într-un carusel al emoţiilor şi neprevăzutului. Personal, nu mi-au plăcut surprizele- surprize niciodată. Adică acele situaţii pe care nu le pot anticipa, pe care nu le am în vizor şi nu le pot stăpâni, nu sunt în totalitate pe gustul meu. Aş vrea să ştiu momentul în care se va declanşa travaliul. Aş vrea să ştiu că mă pot ridica de pe canapea fără să îmi fie teamă că las o baltă în urma mea.
Uneori seara când mergem la culcare ne uităm unul în ochii celuilalt şi ne întrebăm dacă mâine seară vom merge la culcare în aceeaşi formaţie..

Fiecare avem viziunea proprie asupra „clipei”. Eu îmi imaginez că se va petrece seara sau noaptea, nicidecum ziua. Soţul meu se aşteaptă ca fiecare apel telefonic să-i aducă VESTEA.
Până atunci când fiica mea se va hotărî să-şi facă apariţia, eu ma strecor de câteva ori pe zi în camera ei, îi miros hăinuţele, verific bagajul de spital, mai mut câte una, alta şi îi vorbesc. Îi descriu pătuţul şi jucărioarele, rochiţele şi pantofiorii care o aşteaptă. O mângâi uşor prin burtică repetându-i că afară se naşte primăvara şi la geamul camerei ei soarele răsare în fiecare dimineaţă cu speranţa că ea îl aşteaptă în pătuţ.
Sfârşitul oricărei călătorii e greu. Trezeşte speranţe, vise şi aşteptări. Ale noastre sunt la fel de mari ca ale tuturor celor care se pregătesc pentru rolul de părinte. După modelul celebrei reclame acum trăim doar „preludiul unei aventuri„. Aşteptăm bobocul ca să ne aventurăm pe valurile vieţii.

Lasă un răspuns

