La nunta mea s-a cântat…

Pe când ne pregăteam de prima petrecere de nuntă am întocmit liste lungi cu melodii preferate, melodii care nu ne plac, dar altora le fac plăcere, melodii din studenţie, melodii cu şi despre prieteni, melodii de suflet, din amintiri…Toate pentru noi şi prieteni. Bineînţeles că nu le-am avut pe toate şi nici nu s-ar fi putut sau nu s-ar fi potrivit.

Topul melodiilor care ne plac, dar nu se potriveau cu evenimentul:

  1. Ghe. Zamfir- The lonely shepherd
  2. Pasărea Colibri- Vinovaţii fără vină (cu toate că eu credeam că nu e potrivită pentru nuntă am auzit-o la nunta surorii mele şi a ridicat absolut fiecare invitat de la masă)
  3. Angela Similea- Să mori de dragoste rănită
  4. Emeric Imre- Nebun de alb
  5. Guns-n-roses: November rain
  6. The Beatles: Yesterday

Topul melodiilor care erau pe listă, dar nu s-au cântat (timp prea scurt):

  1. Corina Chiriac- Strada speranţei
  2. Mirabela Dauer- Te-aştept să vii
  3. Gil Dobrică- Hai acasă
  4. Kaoma- Lambada
  5. Lou Bega- Mambo Nr 5
  6. Mr. President- Coco Jambo

Am avut şi ne-au plăcut:

  1. Dan Spătaru- Drumurile noastre
  2. Gică Petrescu- Căsuţa noastră
  3. Gheorghe Gheorghiu- Unde dragoste nu e, nimic nu e
  4. Gabriel Dorobanţu- Hai vino iar în gara noastră mică
  5. Ilie Micolov- Dragoste la prima vedere

Am avut multe, multe alte romanţe şi şlagăre ale anilor 70-80 ce au încântat nu doar invitaţii care au retrăit amintirile primei tinereţi. 

Am inclus o selecţie de cântece de pahar aparţinând artiştilor precum Gabi Luncă, Nelu Ploieşteanu, Gheorghe Dinică, Ştefan Iordache, Romica Puceanu, Fraţii Ţitruş, etc.

Bineînţeles că nu au lipsit nici mix-uri internaţionale:

  1. Michael Jackson- Billie Jean, Dirty Diana, etc
  2. Tina Turner- Simply the best
  3. ABBA- Fernando, Mamma Mia, etc
  4. Bon Jovi- Bed of roses
  5. Joe Cocker
  6. Barry White

În ceea ce priveşte dansul mirilor, eu am vrut neaparat să avem o melodie românească. Am ales Mihaela Runceanu- Iubirea ta-i un paradis. Cu toate astea, am avut o listă pentru cea de-a doua melodie, cea pentru naşi:

  1. Once upon december (Soundtrack Anastasia)
  2. Scorpions- You and I (până la urmă aceasta a fost melodia pentru cea de-a doua petrecere)
  3. Barry White- You’re the first, the last, my everything
  4. Tina Turner- Simply the best
  5. The Rembrandts-  I’ll be there for you (cântecul de pe coloana sonoră a serialului „Prietenii tăi”)

Din cele 5 melodii de mai sus nu am ales nici una; formaţia a ales o piesă potrivită momentului respectiv şi am avut parte de un început de seară frumos.

 

Lasă un răspuns

